Strategia marketingu treści

Seo copywriting jest terminem dotyczącym produkcji contentu. Content to bardzo obszerne hasło. Zawiera w sobie każdą treść zamieszczoną na stronach www. Przywołana na początku fraza dotyczy pisania tekstów.

Komunikacja z grupą docelową

Każda marka do komunikacji z grupą docelowa powinna wybrać sposób i styl komunikacji. Bez tego niemożliwe jest utrzymanie stałego kierunku komunikacji marketingowej. Jednakowy styl wypowiedzi gwarantuje wybór archetypu marki. Wszystkie wielkie firmy, które odniosły sukces na rynku posiadają personifikację archetypu.

Archetyp to ważne zjawisko psychologiczne w naszej kulturze. Kulturze dotyczącej całego świata. Badania czytelności archetypów wykazują rozpoznawalność podstawowych cech archetypów niezależnie od położenia geograficznego respondenta i jego korzeni tradycji.

Klasyfikacja archetypów wg Carla Junga

Archetypy skatalogował psycholog Carl Jung. Wypreparował ich około sześćdziesięciu. Dla celów marketingowych używa się dwunastu, które wystarczająco dobrze charakteryzują postacie odgrywane przez marki.

Kiedy już zadanie określenia archetypu dla komunikacji treściowej zostanie wykonane można przejść do stworzenia persony idealnego konsumenta. W praktyce tworzy się kilka person i zależy to od rozpiętości targetowanej grupy odbiorców, rodzaju oferty i jeszcze kilku czynników, które zostaną poruszone w innym tekście.

Treści udostępniono dzięki uprzejmości redaktorów serwisu www.informacjeonline.pl.